IP-телефонія

Компанія «InfoHouse» – пропонує всі види IT-послуг  для підприємств малого та середнього бізнесу, в тому числі і телефонізацію офісу за допомогою IP-АТС на ПЗ Asterisk.

Asterisk_logo.svg

Що це таке?

IP-АТС на базі ПЗ Asterisk – повнофункціональна віртуальна АТС (що перевершує за своїм функціоналом апаратну), здатна задовольнити запити найвимогливішій компанії в організації телефонізації без прив’язки до географічного місцезнаходженням офісів, а також в організації масштабного call-IP atsцентра. По суті – це багатофункціональне програмне рішення питання, як створити єдину телефонну мережу і знизити витрати на міжміські і навіть міжнародні дзвінки між філіями компанії.

Компанія «InfoHouse» налаштує Asterisk на Вашому сервері IP-телефонії з впровадженням таких функцій:

  • Голосова пошта і пересилка на e-mail;
  • Конференц-зв’язок з використанням віртуальних номерів IVR (інтерактивне голосове меню підказок) або віртуальний секретар;
  • Центр обробки дзвінків (постановка дзвінків у чергу і розподіл їх за абонентам, використовуючи задані алгоритми)
  • Call Detail Record (докладний запис про виклик)
  • Робота з декількома операторами зв’язку
  • Автоматичний прийом факсу і відправлення його на e-mail
  • Звіти, статистика, аналіз дзвінків
  • Стандартні функції апаратної АТС (перехоплення дзвінка, переадресація, АВН і т.д.)
  • Телефонна книга з можливістю швидкого виклику
  • багато іншого …

Яка вигода від IP-АТС?

Дозволяє зберегти номери з усіма настройками розподілу дзвінків при зміні локації офісу.
Якщо Ви плануєте змінити офіс, або Ваша компанія часто змінює місця локації, а зміна номера загрожує наслідками втрати клієнтів, Вам просто необхідна IP-АТС!

Вигідніше аналогових АТС.

У процесі росту компанії, збільшуються також і вимоги, що пред’являються до телефонії, а аналогова АТС має апаратне обмеження: кількість ліній і максимальна кількість співробітників визначається моделлю АТС. Віртуальна АТС легко масштабується в міру зростання компанії, вільно нарощується її функціональність, збільшується кількість номерів, ліній, співробітників.

Жоден клієнт не залишиться без уваги! До Вас зможуть додзвонитися все і завжди.
Завдяки широкому функціоналу IP-АТС дозволяє зберігати контакт з клієнтом, позвонившим в компанію. Навіть, якщо клієнт звернутися в неробочий час, віртуальний секретар ввічливо поспілкується з клієнтом і запише його інформацію.

Підвищення рівня продажів.

Такі функції, як «запис інформації про клієнта», «статистика активності клієнтів» дозволять провести маркетингові дослідження, а функції «запис телефонних розмов» і «підтримка зворотного дзвінка» підтримати рівень обслуговування клієнтів на високому рівні.

Економія витрат компанії на телефонію.

Дані про витрати на вихідний зв’язок будуть завжди знаходитися під рукою у керівника в розділі статистики, а функція «тимчасових правил вихідного дзвінка» дозволить уникнути перевитрати коштів на телефонний зв’язок. До того ж, наша IP-АТС здатна розпізнавати вихідні напрямки дзвінків (міський номер або мобільний) і здійснювати їх, використовуючи міські лінії або GSM-шлюз / модем відповідно, як якщо б дзвінки здійснювалися з мобільних телефонів.

Дзвінки всередині компанії безкоштовні, незалежно від місцезнаходження офісів. Для зв’язку офісів компанії в єдину мережу необхідна всього одна віртуальна АТС.

Використовуючи нашу віртуальну АТС, співробітники Вашої компанії зможуть дзвонити по внутрішніх номерах співробітникам у віддалені офіси (навіть в інші міста), як якби вони знаходилися в одній будівлі. До того ж, відсутня необхідність в придбанні АТС для кожного офісу окремо.

Чудовий інструмент керівника для контролю продуктивності співробітників.

За допомогою панелі оператора керівник може простежити активність діяльності співробітника у вигляді графіків, а «запис телефонних розмов» дозволить розібрати конфліктні ситуації.

Infohouse 2015 ©