Проблеми при підключенні

Не вдається встановити з'єднання: код помилки 651, 678, 815

“Немає відповіді”

Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється  підключення.

Відкрити  “Пуск” ->  “Панель керування” -> “Мережні підключення” (“Start” ->  “Control panel” -> “Network Connections”) для Windows XP,“Пуск” ->  “Панель керування” (“Start” ->  “Control panel”) в розділі “Мережа й Інтернет” (“Network and Internet”) оберіть пункт “Перегляд стану мережі та завдань” (“View network status and tasks”), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку“Підключення по локальній мережі” (“Local Area Connection”) та вибрати пункт “Увімкнути” (“Enable”). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

Мережевий кабель не під’єднано/під’єднано не надійно.

Перепід’єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Було проведено невдалі спроби авторизації (з’являлась помилка 691).

З міркувань безпеки можливіcть авторизації для Вашого комп’ютера було тимчасово заборонено. Дочекайтесь закінчення часу блокування (10 хвилин).

Підключення заблоковано системою захисту.

Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити.

УВАГА!Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв’язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.

Не вдається встановити з'єднання: код помилки 691

“Немає доступу, оскільки ім’я користувача та/або пароль недійсні в домені.”

Не вірно введено логін і/або пароль.

Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.

З’єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.

Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль.

УВАГА!Після декількох невдалих спроб авторизації (з’являється помилка 691) система, з міркувань безпеки, заблокує спроби підключення з даного комп’ютера на 10 хвилин. У цьому випадку підключення завершиться помилкою 678.

Не вдається встановити з'єднання: код помилки 718

“Таймаут PPP”

Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл).

Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.

Не вдається встановити з'єднання: код помилки 769

“Вказане місце призначення недосяжне.”

Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється  підключення.

Відкрити  “Пуск” ->  “Панель керування” -> “Мережні підключення” (“Start” ->  “Control panel” -> “Network Connections”) для Windows XP,“Пуск” ->  “Панель керування” (“Start” ->  “Control panel”) в розділі “Мережа й Інтернет” (“Network and Internet”) оберіть пункт “Перегляд стану мережі та завдань” (“View network status and tasks”), в лівій колонці вікна оберіть пункт “Керування мережевими підключенями” (“Управление сетевыми подключениями”, “Change adapter settings”) для Windows Vista/7, натиснути, правою кнопкою миші, на іконку“Підключення по локальній мережі” (“Local Area Connection”) та вибрати пункт “Увімкнути” (“Enable”). Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з’єднання.

УВАГА! Якщо іконка “Підключення по локальній мережі” (“Подключение по локальной сети”, “Local Area Connection”) відсутня, необхідно встановити драйвер до мережевого адаптера, який можна знайти на компакт-дисках, що постачались комплекті з комп’ютером.

Не відкриваються інтернет-сторінки

З’єднання блокується системами безпеки.

Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.

Несправний веб-браузер.

Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.

УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп’ютері.

Розривається з'єднання

Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з’єднання.

Перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з’єднання згідно з покроковою інструкцією.

Ненадійно підключено кабель.

Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).

Збій роботи драйвера мережевого адаптера.

Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером.

Infohouse 2015 ©